Každý člověk, nebo společnost tvořící svoji značku, chcete-li identitu pocitu zákazníka, potřebuje silnou počáteční vizi. Ale co je to ta vize ? Je to sen, který máte a znamená to kým chcete být a jak chcete změnit myšlení zákazníků, potažmo všech lidí, které oslovíte. Lidé bez vize možná jsou dobrými stratégy, ale nikdy nedojdou dále než na hranici svých vlastních možností. Vizionáři na rozdíl od stratégů si nedávají limity. Neexistuje pro ně slovo “nemožné”. Nemožné je pro ně způsob jak hledat řešení a z nemožného udělat realitu. Stratégové bez vizionářů daleko nedojdou. Každý vizionář přes svoje vlohy potřebuje mít vedle sebe dobrého stratéga nebo se jím musí stát. Většinou ho to ale stojí velké úsilí a soustředěnost. často se stává, že tvrdě dopadne na zem, protože velmi často létá v oblacích vysoko a pak padá hodně hluboko. Přesto jak řekl okřídleně americký prezident
J.F.Kennedy:
" Mít vizi je jako mít poslání nebo misi chcete-li. Vize je pocit, že už jste tu věc dokázali, že už jste tam kam jste si přáli dojít. Na rozdíl od snu, který vás nikam nevede a nemá žádný smysl."
Vaše značka potřebuje vizi, která bude jasně napsána a definována. Je to stejné jako pro stratéga podnikatelský plán ale vize je něčím více zvláštním. Dává vám křídla a poselství se do dané věci pustit a dělat ji nejlépe na světě. Na světě jsou spousty společností bez vize. Nikam nemíří a nemají cíl. jen existují protože je po jejich produktech poptávka.
Udělejte ze svého podnikání, firmy něco víc co vás přežije, dá dalším lidem možnost žít svoje sny a ztotožní se s vaší vizí. A pokud ještě vaši vizi nemáte nebo nevíte jak na to ?
Pár na rad závěr:
Vyberte si jméno, které se jednoduše vyslovuje, ideálně, aby bylo jednoslovné pojmenování. Nezapomeňte si jméno zaregistrovat ( příp. registrovat ochrannou známku ) jako jméno firmy, doménu a profily na sociálních sítích. Soustřeďte se jen na podstatu toho čemu se budete věnovat.
Pokud nejste nešikové, měli byste to dělat vše se selským rozumem v kapse, víc vám k tomu ani není potřeba.
Mějte silnou vizi, proč to všechno chcete podstoupit - jistě vydělat spousty peněz je skvělé .. ALE ... až je vyděláte co dál ?
Přestaňte se trápit tím, že nejste někdo druhý, ale zaměřte s e na postupnou práci krok za krokem na sobě samotném a Vaší značce.
Držte na uzdě Vaše finance. Základem je hlídat si cashflow neboli tok peněz. Můžete použít třeba aplikaci BILLAPP.
Nikdy to nevzdávejte. Vytrvejte! Úspěch se skrývá hned za místem, kde to chcete vzdát.